מדוע ביקש ראה"מ לשנות את תיק ההשקעות הפרטי שלו?

    הפעם האחרונה שנתניהו קיבל אישור לבצע שינויים בניהול תיק ההשקעות שלו היה בשנת 2012, אך חזר בו מכוונתו, לאחר שנתקל בביקורת ציבורית
    ישראל פריי 1 Comment on מדוע ביקש ראה"מ לשנות את תיק ההשקעות הפרטי שלו?

    ראה"מ הגיש בקשה חריגה לעריכת שינוי בתיק ההשקעות האישי • הפעם האחרונה שבוצע שינוי בתיק היה בשנת 2009 • ראה"מ והשרים מנועים מלקחת חלק פעיל בניהול השקעותיהם

    הפעם האחרונה שנתניהו קיבל אישור לבצע שינויים בניהול תיק ההשקעות שלו היה בשנת 2012, אך חזר בו מכוונתו, לאחר שנתקל בביקורת ציבורית
    23:05
    04.05.24
    קובי פינקלר No Comments on פרטים חדשים על חוליית חמאס שחוסלה סמוך לטול כרם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה, בנימין נתניהו, פנה לאחרונה באופן חריג למשרד מבקר המדינה בבקשה לערוך שינויים בתיק ההשקעות הפרטי שלו, כך נחשף בחדשות 10. הבקשה אושרה.

    בכדי למנוע ניגוד עניינים, ראשי ממשלה ושרים בישראל נדרשים לפי חוק לנהל את תיק ההשקעות הפרטי שלהם בחשבון נאמנות עיוורת. ניהול הנכסים עובר לידי חברות ציבוריות ובלתי תלויות, 60 יום מרגע כניסתם לתפקיד.

    הפעם האחרונה שנתניהו קיבל אישור לבצע שינויים בניהול תיק ההשקעות שלו היה בשנת 2012, אך חזר בו מכוונתו, לאחר שנתקל בביקורת ציבורית.

    ב – TheMarker מציינים כי לפני כשנתיים נחשף שנתניהו ניהל חשבון בנק במקלט מס, בין השנים 2003-1999, בבנק אוף סקוטלנד, באי גרז'י, אחד מאיי התעלה הבריטית. בסוף 2002 וב-2003 היה נתניהו שר בממשלת ישראל. נתניהו טען אז כי מ-2003 החשבון כבר לא היה פעיל. שיעור המס באי גרז'י היה 0%.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      נו באמת, עם כזאת כותרת, כבר היה נראה שבאמת יש לכם סקופ. אפס, אתר קול חי כמו שהיה, הקשר בין הכותרת לכתבה לא בהכרח קשור לתוכן, אולי לתמונה.